Můj příběh

Na škole jsem se rozesílal newslettery v Klubu investorů a nelíbilo se mi, že nikdo moje “skvělé zprávy” nečte, vlastně ani neotevře. To bylo ještě v době, kdy MailChimp nevypadal tak hezky jako dnes.

Vystudoval jsem VŠE a začal pracovat jako Business Intelligence programátor – což znamená plno grafů, tabulek, trendů, ukazatelů a metrik. V srpnu 2013 jsem odešel na volnou nohu, kde jsem objevil svoji vášeň pro e-mailový marketing a MailChimp. Z volné nohy jsem se vrátil na chvíli zpět do korporátu, kdo by odolal nabídce ze společnosti eBay? Po dvou letech už tam bylo k nevydržení, proto jsem odešel zjistit, jak funguje e-mailing pro klienty Medio Interactive. Nakonec jsem zakotvil v holešovickém přístavu na palubě Activate.

Proč e-mailing?

Každý e-mailový nástroj má svoje výhody a nevýhody – mám bohaté zkušenosti s MailChimpem, Acustic (IBM Watsonem dříve Silverpop), SmartEmailingem, Emarsysem, ActiveCampaign, Mailkitem, MailerLite i EcoMailem.

 Co mě baví

  • pomáhat klientům posouvat jejich e-mailing na další level
  • dělat e-mailový marketing správně jako profesionál
  • pomáhat neziskovkám nejen s MailChimpem na Umsemumtam

Jsem ještě také:

  • Klasický “ajťák”
  • Jablíčkář – Mac + Iphone
  • Gurmán, požitkář a labužník
  • Pilot RC letadel
  • Kaktusář
  • Velký spáč a snílek
  • Nadějný kuchař
  • Cestovatel, co zakotvil v Hradci Králové