Můj příběh
Na škole jsem se rozesílal newslettery v Klubu investorů a nelíbilo se mi, že nikdo moje “skvělé zprávy” nečte, vlastně ani neotevře. To bylo ještě v době, kdy MailChimp nevypadal tak hezky jako dnes.
Vystudoval jsem VŠE a začal pracovat jako Business Intelligence programátor – což znamená plno grafů, tabulek, trendů, ukazatelů a metrik. V srpnu 2013 jsem odešel na volnou nohu, kde jsem objevil svoji vášeň pro e-mailový marketing a MailChimp. Z volné nohy jsem se vrátil na chvíli zpět do korporátu, kdo by odolal nabídce ze společnosti eBay? Po dvou letech už tam bylo k nevydržení, proto jsem odešel zjistit, jak funguje e-mailing pro klienty Medio Interactive. Nakonec jsem zakotvil v holešovickém přístavu na palubě Activate.
Proč e-mailing?
Každý e-mailový nástroj má svoje výhody a nevýhody – mám bohaté zkušenosti s MailChimpem, Acustic (IBM Watsonem dříve Silverpop), SmartEmailingem, Emarsysem, ActiveCampaign, Mailkitem, MailerLite i EcoMailem.
Co mě baví
- pomáhat klientům posouvat jejich e-mailing na další level
- dělat e-mailový marketing správně jako profesionál
- pomáhat neziskovkám nejen s MailChimpem na Umsemumtam
Jsem ještě také:
- Klasický “ajťák”
- Jablíčkář – Mac + Iphone
- Gurmán, požitkář a labužník
- Pilot RC letadel
- Kaktusář
- Velký spáč a snílek
- Nadějný kuchař
- Cestovatel, co zakotvil v Hradci Králové